MIÉRT AZ EMBERTELENSÉG LETT TANTÁRGY AZ OKTATÁSBAN?

2023.07.16

 A közoktatásban sulykolt materialista evolúciós küzdelemelmélet alapján állva, a mai ember a tudását csak arra használja, hogy küzdjön és leigázza a környezetét! Küzdenek a társadalmi rétegek, a rasszok, sőt már a nemek is egymás ellen. ‒ Pedig az evolúcióban a cél nem a küzdelem, hanem a fejlődés, tehát a küzdelem csak egy eszköz a fejlődés érdekében.

Az oktatás mégis a küzdelmet állítja be célként. ‒ Így az ember nem barátot, segítőt, hanem ellenséget lát még az ANYA-TERMÉSZETBEN is, miközben használati tárgyként bánik minden érző lénnyel, hogy leigázhasson, kifoszthasson mindenkit, hogy uralma teljes legyen!

De vajon NAGY-EMBER, vagy egy jellemtelen kis senki az, aki úgy uralkodik, hogy közben kirabolja, kizsigerelni a környezetét? Vajon véletlen, hogy minden ma ismert emberi nyelv, kivétel nélkül, EMBER-TELENNEK nevezi azt, ha valaki kapzsi, gonosz, hataloméhes, és ebből fakadóan ártalmas?

Mert az viszont nyilvánvalóan nem véletlen, hanem az embertelen cselekedeteink eredménye, hogy a mai ember tönkreteszi a bolygót ami az élőhelye.

Pedig csak újra kéne gondolnunk az élethez való viszonyunkat, aminek része az is, hogy nem csak vetélytársaink, de barátaink is vannak! Ha az ember az anyatermészetet az ellenségeként kezeli, és harcol az anyatermészet egyensúlyt teremtő erőivel szemben, hogy leigázhassa és kifoszthassa őt is, csak veszíthet! ‒ Nézz körül, mi történik ma a bolygón!

Ezért legyen végre tantárgy az EMBERSÉGES ÉLET az oktatásban! Mert egy nagybetűs EMBER, tele van barátokkal, az embertelen, hataloméhes, kapzsi senkinek, viszont csak ellenségei vannak...

S mit ér az élet egy elembertelenített világban, ahol már nem maradt senki akivel nyugodt szívvel megoszthatnád a kincseid? ‒ Ezért kell, hogy újra tantárgy legyen az EMBERSÉGES ÉLET...

Juhász Zsolt