MIÉRT ÁLTUDOMÁNY A MODERN MAGYAR NYELVÉSZET?
Ha tárgyilagosan nézzük, károsabb és pusztítóbb hiedelemrendszer még nem mérgezte nép lelkét. Hiszen minden nép, saját nyelvéhez való viszonya, hűen tükrözi a nép aktuális értelmi, szellemi állapotát. A magyarság saját nyelvéhez való viszonyának hű tükre pedig az, hogy minden vizsgálat szerint a magyar nyelvtan a gyerekek között a leggyűlöltebb tantárgy!
Mindez azért van, mert a modern oktatás, manapság – többek között – a magyar nyelvtant használja arra, hogy megölje a minden gyerek lelkében ott szunnyadó, vele született IGAZSÁGÉRZETET!
Hiszen mi más lehet az ok, amiért a gyerekek meggyűlölnek egy tantárgyat mint az, hogy érzik, hogy itt valami nincs rendben, itt valami olyan dolgot erőszakolnak rám, amit nem akarok be- elfogadni. Ezért lázong ilyenkor a velünk született IGAZSÁGÉRZET!
(A modern tudománynak hogy ilyesmi is létezik, talán pont azért elfogadhatatlan, mert aki olyan tudományos fokozathoz érkezik hogy döntési helyzetben van, már minden IGAZSÁGÉRZETÉT kiölték, s mivel neki nincs olyan, jogosan gondolja, hogy olyan hogy igazságérzet, nincs is, – hiszen mindenki magából indul ki...)
A probléma GYÖK-ERE, SZÓ SZER-INT, a Paul Hunsdorfer által KÉP-VISELT, és a magyar nyelvészetre erőszakkal ráerőltetett irányvonal, ami elvetette a nyelvünkben található logikus, varázslatos és igazi GYÖK-REND-SZER vizsgálatát, és helyette erőlteti a nyakatekert és hazug etimológiát, ami fájdalmasan logikátlan és ezért nyilvánvalóan áltudományos!
Hiszen hogyan lehet tudományosnak nevezni olyan dolgokat, amik szembe mennek minden elemi logikával? (Például azt taníthatják, hogy itt elvonással születtek szavak, mi szerint a bonyolultabb forma jött létre először, és nem a GYÖK-ÖK, a nyelv GYÖK-EREI…)
Amíg a Paul Hunsdorfer által kidolgozott áltudomány lesz a modern nyelvészet alapja, akinek az egyik kedvenc mondása volt, hogy vessük el a KÉPZELT SZÓ-GYÖK-EREK tanát, addig módszeresen megölik a magyar gyerekek igazságérzetét a magyar iskolákban, és szellemi feltámadás helyett gyűlölködni tanítják őket, a saját ANYANYELVÜK OK-TATÁSA ürügyén…
Szellemi és lelki ébredés helyett, az iskola a szellemi és lelki béklyót ad a gyermekeinknek.
Jó éjszakát MAGYAR SZELLEM, és IGAZ MAGYAR LÉLEK…
A modern tudomány szerint, persze se SZELLEM, se LÉLEK nem létezik. Ezért szemmel láthatóan SZELLEMTELEN és LÉLEKTELEN a modern oktatás, és az általa létrehozott legnagyobb mű, a modern ember…
Juhász Zsolt